در حال خواندن
روش‌های تمدید اشتراک وایمکس مبین نت
1

شرکت ارتباطات مبین‌نت برای پرداخت هزینه‌های مشترکان خود روش‌های گوناگونی را در نظر گرفته است تا مشترکین به راحت‌ترین و بهترین راه ممکن هزینه‌ اشتراک اینترنت پرسرعت وایمکس خود را بپردازند.
نود آی سی تی – روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین نت  مناسب‌ترین شیوه های تمدید اشتراک وایمکس مبین نت را به شرح زیر معرفی نمود.
 
پرداخت اینترنتی:
ساده‌ترین و سریع‌ترین روش پرداخت هزینه‌ی اشتراک، استفاده از سامانه‌ی پرداخت الکترونیکی است. برای استفاده از این سامانه باید از طریق سایت مبین‌نت در نشانی www.mobinnet.ir، وارد بخش پرداخت اینترنتی در گوشه‌ی بالا-راست صفحه شوید.
در صفحه‌ی جدیدی که باز می‌شود، باید اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای مربوط در پایین صفحه وارد کنید. مهم‌ترین بخش، شناسه‌ی پرداخت‌کننده است. این شناسه که عددی هشت رقمی است، با عنوان شناسه‌ی پرداخت یا PID در پشت تمام مودم‌ها و جعبه‌های آن‌ها چسبانده شده است. دقت داشته باشید که این شناسه را حتماً باید به‌طور صحیح وارد کنید تا پرداخت شما قابل ردگیری باشد و به نام شما ثبت شود.
درگاه بانک مورد نظرتان را (ملت یا بانک پارسیان) از فهرست بازشو انتخاب کنید. توجه داشته باشید که تمام کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب با این دو درگاه کار می‌کنند.
با کلیک کردن دکمه‌ی ادامه، به درگاه بانک انتخاب‌شده می‌روید و می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کارت خود، پرداخت را انجام دهید.
مراجعه‌ی حضوری به شعبه‌های بانک ملت:
اگر نمی‌خواهید از پرداخت اینترنتی استفاده کنید، می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را با مراجعه‌ی حضوری به شعبه‌های بانک ملت بپردازید. برای پرداخت حضوری می‌توانید به یکی از شعبه‌های بانک ملت مراجعه کنید و مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب ۴۲۷۵۵۹۳۳۰۰، بانک ملت، شعبه‌ی میرداماد، در وجه شرکت ارتباطات مبین‌نت، واریز نمایید. دقت داشته باشید که حتماً باید شناسه پرداخت خود را نیز ذکر کنید تا پرداخت شما قابل رهگیری باشد. شناسه پرداخت صحیح خود را در فیش پرداخت، در بخش «شماره‌ی واریزکننده» بنویسید. بدون وجود شناسه پرداخت (شماره‌ی واریزکننده)، متصدی بانک فیش را از شما قبول نخواهد کرد و اگر هم به اشتباه قبول کند، پرداخت شما به حساب کاربری‌تان در مبین‌نت اضافه نخواهد شد.
بعد از واریز مبلغ به حساب مبین‌نت (با شناسه‌ی پرداخت صحیح)، حداکثر ۲۴ ساعت بعد از آن، مبلغ به حساب شما اضافه می‌شود.
پرداخت از طریق عابر بانک‌های ملت:
اگر کارت عضو شتاب بانک ملت دارید، از طریق کلیه‌ی عابر بانک‌های شعب بانک ملت در سراسر کشور نیز می‌توانید با داشتن شناسه‌ی پرداخت اقدام کنید.
برای این کار ابتدا باید تنها با در دست داشتن کارت ‌عابر بانک ملت به باجه‌ی خودپرداز بانک ملت مراجعه کنید. پس از ورود به فهرست واریزی، به قسمت سایر حساب‌ها بروید و با وارد کردن شماره حساب ۴۲۷۵۵۹۳۳۰۰ و وارد کردن مبلغ دلخواه، به صفحه‌ی شناسه‌ی پرداخت بروید. دقت کنید حتماً شناسه‌ی پرداخت را وارد کنید و منتظر بمانید تا صفحه‌ی تأیید مشخصات حساب (شماره حساب و نام شرکت ارتباطات مبین‌نت) و مبلغ واریزی بر روی دستگاه ظاهر شود. پس از فشردن دکمه‌ی ثبت، رسید را از دستگاه دریافت کنید و نزد خود نگه دارید. حساب شما ظرف چند ساعت شارژ خواهد شد.
 
پرداخت از طریق کارت شارژ:
کارت شارژ مبین‌نت، کارت‌های از پیش پرداخت‌شده‌ای هستند که در اختیار بعضی از عوامل فروش مبین‌نت گذاشته می‌شوند. مشترکین می‌توانند این کارت‌ها را از عوامل فروش بخرند و سپس از طریق صفحه‌ی مشترکین در سایت مبین‌نت، مبلغ آن را به حساب خود اضافه کنند.
پس از تهیه کردن کارت شارژ، به صفحه‌ی مشترکین در نشانی www.mobinnet.ir/ecare مراجعه کنید. با وارد کردن اطلاعات شخصی مودم خود (URI و رمز عبور) وارد صفحه‌ی شخصی خود شوید. نشانگر ماوس را روی بخش «پرداخت اینترنتی» در بالای صفحه ببرید و در فهرستی که باز می‌شود گزینه‌ی «از طریق پین شارژ» را انتخاب کنید. رمز پین شارژ خود را در کادر «رمز» وارد کنید و دکمه‌ی «پرداخت» را کلیک کنید. پس از نمایش داده شدن پیغام موفقیت‌آمیز بودن عملیات شارژ، مبلغ مورد نظر بی‌درنگ به حساب شما اضافه خواهد شد.
 
پرداخت از طریق دستگاه‌های POS بانک تات (آینده):
با استفاده از دستگاه‌های POS بانک تات (آینده)، که در اختیار تمام عوامل فروش مبین‌نت قرار داده شده است نیز می‌توانید هزینه‌های مربوط به طرح انتخابی، دریافت اشتراک، تمدید، تغییر و یا خرید ترافیک اضافه را انجام دهید.
برای این کار، کافی است به عامل مجاز فروش خود مراجعه کنید و مبلغ مورد نظرتان را مستقیماً از طریق دستگاه POS آن عامل فروش پرداخت نمایید.
مبین‌نت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا ارتباط میان شما مشترکین گرامی و بخش‌های گوناگون شرکت به ساده‌ترین و مناسب‌ترین شیوه‌ی ممکن برقرار شود. چنان‌چه در هر یک از مراحل بالا دچار مشکل شدید یا پرسشی برای‌تان پیش آمد، می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۶۷۹۰ تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان مبین‌نت در میان بگذارید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۰۹ در ۰۴:۴۴

    سلام من طرح یک مگ ویژه یکساله داشتم مدارک کارت دانشجوی و قبض آب هم ارائه دادم و فعال شد بعد از اتمام طرح، ۱۲۸را فعال کردم حالا میخواهم ۱۲۸را ارتقا دهم چگونه میتوانم طرح را ارتقا دهم آیا دوباره باید مدارک ارسال کنم؟

ارسال یک نظر