در حال خواندن
«رسانه‌های اجتماعی» کتاب شد
0

«رسانه‌های اجتماعی» عنوان جدیدترین کتابی است که دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به تازگی آن را منتشر کرده است.

تود فناوری – کتاب «رسانه‌های اجتماعی» به نویسندگی جواد افتاده در چاپ اول خود در ۱۵۲ صفحه به تازگی به چاپ رسیده است.کتاب «رسانه‌های اجتماعی» به موضوعاتی همچون مفاهیم رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های اجتماعی در کسب و کار، رسانه‌های اجتماعی و کسب و کار، شبکه‌های اجتماعی، مفاهیم نظری رسانه‌های اجتماعی نیز اشاره کرده است.این کتاب با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۱۰ هزار تومان در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به چاپ رسیده است.به گزارش ایسنا، ««رسانه‌های اجتماعی» عنوان کتابی است که پیش روی شماست، رسانه‌هایی که در زندگی عادی کاربران عمومی نیز جریان دارد. بی‌اجازه و بی‌تعارف بخشی از زندگی روزمره‌مان شده‌اند اما به زبان ساده رسانه‌های اجتماعی چیست؟ به چه کار می‌آید؟ از کجا آمده است؟ به کجا می‌رود؟ چه زیرساخت‌های فکری و نظری دارد؟ کسب و کارها،‌ سازمان‌ها یا دولت‌ها در مواجهه با رسانه‌های اجتماعی چه تکلیفی دارند؟ این‌ها سوالاتی است که قرار است در پنج فصل از کتاب «رسانه‌های اجتماعی» به صورت مختصر و کوتاه پاسخ داده شود.»این جملات بخشی از توضیحات نویسنده کتاب «رسانه‌های اجتماعی» است که در پشت جلد این کتاب نوشته شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر