در حال خواندن
حقوق کارمندان وزارت ارتباطات ۳۵ درصد افزایش می‌یابد
0

به گفته معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از ابلاغ تصویب نامه هیأت محترم وزیران و با اجرایی شدن بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری، ان شاء الله پس از تاییدیه مشاغل تخصصی و مشمول توسط معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوی و صدور احکام، به حقوق پرسنل رسمی و پیمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابتدای تیر ماه امسال حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر تا ۳۵ درصد افزایش خواهد یافت.
نود آی سی تی – مهندس شریف زاده معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی با بیان این مطلب گفت: این افزایش حقوق شامل نیروهایی می شود که در شته های تخصصی فعالیت دارند.
وی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان افزود: تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی انجام پذیرفته و در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی در صدد اخذ مجوز برگزاری آزمون و تبدیل وضعیت از محل ۱۰ درصد سهمیه استخدامی برای پرسنل قراردادی دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستیم.
شریف زاده گفت: طی چند سال گذشته نگاهمان نگاهی کارمند محور بوده و این نگاه در تمام لایه های پرسنلی دیده شده است.
وی در خصوص افزایش حقوق کارمندان به بند ۱۰ ماده و ۶۸ قانون خدمات کشور اشاره کرد و گفت: بر همین اساس ما به التفاوت حقوق کارمندان از زمان اجرایی شدن مصوبه اعمال خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته توانسته حداکثر بودجه جاری و طرح ها را دریافت کند.
وی با اشاره به برقراری اماکن رفاهی برای کارکنان ستاد وزارتخانه گفت: طی هماهنگی صورت گرفته کارکنان می توانند از امکانات دو هتلی که در مشهد و شمال قرارداد منعقد شده بهره مند شوند.
 
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر