در حال خواندن
جیرینگ خدمات بی‎نظیر موبایل بانکینگ را ارایه می‌کند
0

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، گفت: همراه اول حدود ۴۵ هزار روستا را پوشش می‎دهد که نبودن بانک‎ها در نقاطی که همراه اول حاضر است، می‌تواند فرصت بی‎نظیری برای ارائه‎ی خدمات موبایل بانکینگ توسط جیرینگ به مشترکان فراهم کند.
نود آی سی تی – وحید صدوقی در خصوص توسعه خدمات موبایل بانکینگ با بهره‎گیری از سامانه‎ی جیرینگ، گفت: یکی از نقاط قوت جیرینگ بهره‎گیری از شبکه‎ی همراه اول با توجه به میزان پوشش گسترده‎ی این اپراتور و در نهایت ارائه‎ی خدماتی مانند موبایل بانکینگ برای طیف گستره‎ی مشترکان این اپراتور است.وی ادامه داد: گستردگی همراه اول این امکان را فراهم می‌کند که جیرینگ با استفاده از این بستر به راحتی بتواند خدمات بانکی را ارائه دهد.صدوقی با تشریح حضور گسترده‎ی همراه اول در نقاط مختلف کشور و امکان استفاده‎ی مشترکان جیرینگ از شبکه‎ی این اپراتور، گفت: در بسیاری از نقاط کشور که همراه اول حضور دارد، بانک‎ها حضور ندارند.وی ادامه داد: همراه اول حدود ۴۵ هزار روستا را پوشش می‎دهد که نبودن بانک‎ها در نقاطی که همراه اول حاضر است، می‌تواند فرصت بی‎نظیری برای ارایه خدمات موبایل بانکینگ توسط جیرینگ به مشترکان فراهم کند.مدیرعامل همراه اول با تاکید بر برنامه‎های این اپراتور برای توسعه‎ی خدمات موبایل بانکینگ در سراسر کشور، عنوان کرد: ما از ۴ سال پیش برای ایجاد پلت فرم خدمات بانکی در این حوزه سرمایه گذاری قابل توجهی داشته‎ایم اما به واسطه‎ی آماده نبودن آیین‌نامه‌های ضروری توسط بانک مرکزی برای ارائه‎ی خدمات بانکی به صورت الکترونیک، این رویه به تعویق افتاد.وی در ادامه افزود: ما در همراه اول سعی کردیم که در آماده‌سازی این آیین‌نامه و خدمات کمک کنیم، که امیدواریم با تکمیل طرح سپاس بانک مرکزی و ابلاغ آن بتوانیم به راحتی این خدمات را به مشترکان ارائه دهیم.صدوقی بیان کرد: بار دیگر تاکید می‎کنم که همراه اول با کمک جیرینگ، آمادگی کامل برای ارائه‎ی سرویس‌ها و خدمات بانکی بر روی تلفن همراه به مشترکان را دارد.به گزارش سیتنا، مدیرعامل همراه اول در پایان ضمن تاکید بر ضرورت امکان انجام عملیات بانکی بر روی تلفن‌های همراه، گفت: انجام بسیاری از خدمات بانکی که در گذشته به صرف زمان زیادی نیاز داشت، امروزه با اپلیکشین‌های ساده و با کمترین هزینه و زمان در حال انجام است. این فرصتی مناسب برای بانک‌هاست که بتوانند از بستر تلفن همراه برای تحول در امور بانکداری خود استفاده کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر