توییتر در حال تست دکمه خرید یا buy است که به کاربران این سایت امکان میدهد هم خریدهای الکترونیکی انجام دهند و هم به نهادهای خیریه کمک کنند.
خبرگزاری فارس- درآمدهای کلان ارایه چنین خدماتی موجب شده تا توییتر هم به جمع شرکتهایی بپیوندند که سرویسهای تجارت الکترونیک را در کنار سرویسهای اصلی خود ارایه میدهند. این خدمات فعلا به طور محدود و برای خرید اقلام سادهای همچون تیشرت و بلیط مورد استفاده قرار میگیرد. در حال حاضر ارایه خدمات تبلیغاتی منبع اصلی درآمد توییتر است. پیش از این فیسبوک هم اعلام کرده بود دکمه خرید را به سرویس خود اضافه میکند و اپل هم بر اساس اخبار موجود به دنبال تسهیل خرید همراه در آیفون ۶ است. پیش از این هم توییتر خدماتی را در این زمینه با همکاری آمازون و آمریکن اکسپرس ارایه میداد، اما از این پس برای این کار فشردن دکمه خرید کافی است و لزومی به ارسال پیام یا هشتگ ویژه وجود ندارد.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر