در حال خواندن
تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده باز هم از آن ایرانسل شد
0

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.

نود فناوری – سه‌شنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و جمعی از مدیران این سازمان و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل اعطا شد.

مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ۹ اسفند هر سال، پس از ارزیابی شرکت‌های مختلف در زمینۀ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، طی همایشی توسط وزارت صمت برگزار و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، به شرکت‌های برتر در این زمینه اهدا می‌شود. اعطای تندیس‌های نوزدهمین دورۀ این ارزیابی، مربوط به سال ۱۳۹۸، پس از اتمام ارزیابی توسط تیم‌های داوری، به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، انجام شد.

ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفن‌همراه است که امسال موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است.

در این مراسم، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، هر سال طی یک همایش اهدا می‌شد و امسال با توجه به شرایط کرونایی، تصمیم گرفتیم خودمان نزد شرکت‌های برتر برویم و تندیس را به آنان اهدا کنیم و در این راستا، ایرانسل نخستین شرکتی است که این تندیس را دریافت می‌کند.

تابش همچنین با اشاره به رشد مصرف دیتا در شرایط کرونایی، بر لزوم افزایش کیفیت خدمات شرکت‌ها با توجه به این شرایط، تأکید کرد.

مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: امسال رشد مصرف دیتا در شبکۀ ایرانسل، تقریبا ۸۵ درصد افزایش داشته، در حالی که روند طبیعی رشد مصرف، حدود ۳۵ درصد است. بر همین اساس، نیاز بود ظرفیت شبکه را به همین نسبت توسعه دهیم که کار نسبتاً سنگینی در این راستا انجام شد و لازم است از همکاری وزارت صمت در این زمینه، برای کمک به توسعۀ تجهیزات، ثبت سفارش، امور گمرکی و… تشکر کنم.

عباسی‌آرند افزود: با رشد چشمگیر تقاضا برای مصرف دیتا، ایرانسل در توسعۀ شبکه، اقدامات قابل توجهی انجام داده که از آن جمله می‌توان به احداث جاده برای نصب سایت نسل چهار در مناطق صعب‌العبور کوهستانی اشاره کرد.

مدیرعامل ایرانسل تأکید کرد: هم‌اکنون در قالب طرح USO وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، نزدیک به ۹۰ درصد روستاهایی که جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند، تحت پوشش شبکه تلفن همراه هستند. در روستاهایی که ایرانسل حضور یافته و شبکه ایجاد کرده، از طریق رومینگ ملی، دسترسی مشترکان سایر اپراتورها به شبکه را نیز فراهم کرده و سایر اپراتورها هم متقابلاً این اقدام را انجام داده‌اند که باعث افزایش سطح پوشش شبکه شده است.

مهندس علیرضا مهری، معاون فروش و توزیع ایرانسل نیز با اشاره محدودیت‌های موجود به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیچیدگی‌های ناشی از آن در زمینۀ ارائۀ خدمات مناسب به مشترکان، اقدامات ایرانسل در بهبود روند عرضۀ محصولات و خدمات ایرانسل و نیز فرایندهای خدمات پس از فروش به مشترکان را تشریح کرد.

همچنین مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل در این مراسم به دورکاری کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، از روزهای نخست اعلام شیوع کرونا در ایران اشاره کرد و گفت: این دوره، شاید سخت‌ترین دورۀ زندگی کاری بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل بود؛ زیرا دغدغۀ اصلی ما حفظ کیفیت در پاسخگویی به مشترکان است و هدف اصلی، نه فقط پاسخگویی، که رضایتمندی نهایی و حل مشکل است.

تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، بر اساس مفاد آئین‌نامۀ اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و به استناد مصوبۀ شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پس از اتمام ارزیابی توسط تیم‌های داوری در اسفند ماه ۱۳۹۸، به شرکت‌های واجد شرایط تعلق گرفت و به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دوران شیوع کرونا، با تأخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، به ایرانسل اعطا شده است.

ایرانسل پیش از این، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرده بود.

درباره نویسنده
پریا نجفی

ارسال یک نظر