نود فناوری-کمپانی اپل در سال ۲۰۰۵، با ارائه طرحی به عنوان MFI Program، تولیدکنندگان لوازم جانبی را به استفاده از لوگو سازگاری با محصولات آیفون، آیپد یا آیپاد ملزم کرد. در این طرح تولیدکنندگان با درج لوگو منتشر شده از سوی اپل، سازگاری محصول تولیدی خود را با هر یک از گجتهای اپل اعلام کرده و اعتماد خریداران را جلب میکردند.
بهتازگی کمپانی اپل با بهروزرسانی طرحهای قدیمی خود، سه طرح جدید را برای نمایش سازگاری لوازم جانبی محصولات خود ارائه کرده است. گفتنی است اپل با تاکید بر نمایش لوگوی اختصاصی خود و افزایش جذب کاربران، طرحهای جدید را ایجاد کرده است. شایان ذکر است اپل آرمهای جدید را به تولیدکنندگان لوازم جانبی ارائه کرده و فرصتی ۹۰ روزه را برای اعمال تغییرات لازم و درج لوگوها در نظر گرفته است. بیشتر بخوانید: مک بوک ۱۳٫۳ اینچی ارزانقیمت اپل با نمایشگر رتینا بهار امسال عرضه میشود مقایسه کارایی آیفون ۶s قبل و بعد از تعویض باتری فرسوده اپلیکیشن Focos ویژگی نورپردازی پرتره را به آیفون ۷ پلاس میآورد قرارگیری زبان برنامهنویسی سوئیفت در بین ۱۰ زبان برتر جهان ایرپاد ۲ اپل اوایل سال ۲۰۱۹ با بهبود حذف نویز عرضه میشود
ارسال یک نظر