در حال خواندن
اپراتوری که فراموش شده!
0

به گزارش بزینس مانیتور تالیا در ۹ ماه ابتدای سال ۹۰ تنها ۲۹ هزار مشترک را به جمع مشترکانش افزوده است که با توجه به مشترکان قبلی ایت اپراتو نزدیک به ۸۲۹ هزار سیم کارت فعال در بازار ایران دارد.
نود آی سی تی – براساس آمار اعلام شده از سوی بیزینس مانیتور تالیا در سه ماهه ابتدای سال ۹۰، ۸۱۳ هزارمشترک ریجستر شده داشته که این رقم در سه ماهه دوم سال با افزایش ۱۵ هزار مشترک به ۸۲۸ هزار نفر و در نیمه سوم سال با فروش هزار سیم کارت توانست این رقم را به ۸۲۹ هزار سیم کارت برساند.
در گزارش اعلام شده از سوی بیزینس مانیتور این اپراتور توانسته تنها ۲/۱ درصد از سهم بازار شبکه تلفن همراه کشور را در ۶ ماهه اول سال و ۱/۱ درصد را در ۳ماهه مانده به آخر سال ۹۰ را تصاحب کند.
همچنین دراین گزارش ضریب نفوذ این اپراتور در سه ماهه سال گذشته ۸/۸۴ درصد اعلام شده است. بیزینس مانیتور در بررسی انجام شده برروی ضریب نفوذ تالیا اعلام کرده که ضریب نفوذ این اپراتور در سه ماهه دوم سال با افزایش همراه بوده به ۸/۸۵ درصد و در نیمه سوم سال به ۸/۸۶ درصد رسیده است.
بیزینس مانیتور در این گزارش آورده است همچنین حاکی است؛ سهم بازار تالیا از کل مشترکان تلفن همراه کشور در سه ماهه ابتدای سال گذشته ۰۶/۰ درصد بوده که رقم در سه ماهه دوم سال ۰/۱ درصدی و در نیمه سوم سال به ۰۱/۰ درصد رسیده است.
در این گزارش آمده تالیا در سه ماهه ابتدای سال ۹۰ توانسته ۱۳ هزار مشترک به جمع مشترکانش اضافه کند. همچنین آمار اعلام شده از جذب مشترک این اپراتور در نیمه دوم همین سال ۱۵ هزار مشترک و در نیمه سوم سال تنها یک هزار مشترک گزارش شده که نشان می‌دهد این اپراتور در ۹ ماه ابتدای سال گذشته تنها ۲۹ هزار مشترک را به جمع مشترکانش افزوده است.
منبع:‌تلنا

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر