در حال خواندن
انتصابات جدید در شرکت مخابرات ایران
2

طی احکام جداگانه ای از سوی مهندس ابراهیمی ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، آقایان : علی کارگزار با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران ، مهرداد حاج حسین خانی ، به عنوان معاون راهبرد و توسعه کسب و کار مدیرعامل و بابک تراکمه به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شدند .

نود آی سی تی – همچنین مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ،در احکام جداگانه ای از خدمات آقایان : مهندس امامی و مهندس تراکمه قدردانی کرد . متن احکام به شرح زیراست :  جناب آقای علی کارگزار  با توجه به تعهد ، تخصص و شایستگی جنابعالی ، به موجب این ابلاغ ، با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست معاونت تجاری شرکت ارتباطات ثابت  ایران منصوب می شوید . امید است با استعانت از پروردگار متعال و با بهره گیری از تفکر راهبردی ، برنامه ریزی هدفمند ، سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری و همدلی سایر همکاران، نسبت به انجام وظایف و مسولیتهای محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز ، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید .                                                                                                                                                   کاظم ابراهیمی                                                                                                                                                 مدیر عامل  جناب آقای مهرداد حاج حسین خانی با توجه به تعهد ، تخصص و شایستگی جنابعالی ، به موجب این ابلاغ ، به سمت معاون راهبرد و توسعه کسب و کار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منصوب می شوید .امید است با استعانت از پرورد گار متعال و با بهره گیری از تفکر راهبردی ، برنامه ریزی هدفمند ، سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری و همدلی سایر همکاران، نسبت به انجام وظایف و مسولیتهای محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز ، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید . ضمنا حکم فرمی شما متعاقبا صادر و ابلاغ خواهد شد .                                                                                                                                               کاظم ابراهیمی                                                                                                                                          مدیر عامل جناب آقای بابک تراکمه  ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جنابعالی در دوران تصدی مسولیت معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار وبا توجه به تعهد ، تخصص و شایستگی جنابعالی ، به موجب این ابلاغ ، به عنوان مشاور مدیر عامل منصوب می شوید . امید است با استعانت از پروردگار متعال ،درانجام وظایف و مسولییتهای محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز ، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق باشید .                                                                                                                                                 کاظم ابراهیمی                                                                                                                                                 مدیر عامل 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ در ۰۲:۳۰

    سلام و وقت بخیر- از روز گذشته(سه شنبه ۹۴/۰۳/۱۲) ارتباط اینترنت ADSL شرکت مخابرات مازندران قطع شده است. عمده ترین مشکل من کاربر اینترنت مذکور این است که باصطلاح کارشناسان مستقر در سامانه ۲۰۲۰، هیچ زمانی قادر به اطلاع رسانی در خصوص علت قطعی ارتباط اینترنتی و نیز زمان برقراری مجدد ارتباط مذکور نمی باشند!! لذا به مثل یک فرد عادی که در کوچه و خیابان تردد می نماید، فقط می گویند؛ سیستم مرکزی قطع شده است! حال در این عجبم که به چه علتی نام این افراد بی اطلاع از هر گونه تغییرات اینترنتی را «کارشناس!!» نهاده اند؟! چرا یک کاربر این جریان، نباید هیچ اطلاعی ساده از روند و کارکرد یک ارتباط اینترنتی داشته باشد؟ آیا ما در «عهد قجر» زندگی می کنیم که تابع «کور شین، دور شین!» باشیم؟! چرا از درج اسامی و شماره تماس مدیران شرکت فوق الذکر در سایت شرکت مخابرات مازندران احساس خطر و نگرانی می نمائید؟! از چه می ترسند؟ آیا پاسخگویی به کسانی که مجبورند به مدیران بخش های اجرایی مراجعه داشته باشد، درد آور است؟!- چرا به وقت ارسال مکتوبات در سایت مخابرات مازندران، گزینه ارسال فعال نبوده و یا سایت، مشکل ارسال را اعلام نمی کند؟! حسین صادقی مرشت، مشترک اینترنت ADSL شرکت مخابرات مازندران، بازنشسته فرهنگی ۶۰ ساله اهل محله باغفردوس مولوی شهر طهران و فعلاً ساکن شهر بابلسر، باصطلاح پایلوت گردشگری استان مازندران!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ در ۰۲:۳۰

    سلام و وقت بخیر- از روز گذشته(سه شنبه ۹۴/۰۳/۱۲) ارتباط اینترنت ADSL شرکت مخابرات مازندران قطع شده است. عمده ترین مشکل من کاربر اینترنت مذکور این است که باصطلاح کارشناسان مستقر در سامانه ۲۰۲۰، هیچ زمانی قادر به اطلاع رسانی در خصوص علت قطعی ارتباط اینترنتی و نیز زمان برقراری مجدد ارتباط مذکور نمی باشند!! لذا به مثل یک فرد عادی که در کوچه و خیابان تردد می نماید، فقط می گویند؛ سیستم مرکزی قطع شده است! حال در این عجبم که به چه علتی نام این افراد بی اطلاع از هر گونه تغییرات اینترنتی را «کارشناس!!» نهاده اند؟! چرا یک کاربر این جریان، نباید هیچ اطلاعی ساده از روند و کارکرد یک ارتباط اینترنتی داشته باشد؟ آیا ما در «عهد قجر» زندگی می کنیم که تابع «کور شین، دور شین!» باشیم؟! چرا از درج اسامی و شماره تماس مدیران شرکت فوق الذکر در سایت شرکت مخابرات مازندران احساس خطر و نگرانی می نمائید؟! از چه می ترسند؟ آیا پاسخگویی به کسانی که مجبورند به مدیران بخش های اجرایی مراجعه داشته باشد، درد آور است؟!- چرا به وقت ارسال مکتوبات در سایت مخابرات مازندران، گزینه ارسال فعال نبوده و یا سایت، مشکل ارسال را اعلام نمی کند؟! حسین صادقی مرشت، مشترک اینترنت ADSL شرکت مخابرات مازندران، بازنشسته فرهنگی ۶۰ ساله اهل محله باغفردوس مولوی شهر طهران و فعلاً ساکن شهر بابلسر، باصطلاح پایلوت گردشگری استان مازندران!!

ارسال یک نظر