اینستاگرام همواره سعی کرده است برای صفحات تجاری سرویس های بیشتری ارایه کند تا بتواند بستر مناسبی برای ارایه محتوای آن ها در این شبکه اجتماعی تصویر محور باشد. این بار اما هدف رصد صحیح و مشخص تعداد دنبال کننده (Follower) های صفحات تجاری است.
نود فناوری – در فیس بوک و صفحات آن دیدیم که ابزارهای مدیریتی مناسبی برای رصد اوضاع صفحه شما وجود داشت. شما می توانستید ببینید چند نفر به صفحه شما علاقه مندند و دنبالش می کنند، چند نفر به تازگی اضافه شدند، محدوده سنی و باقی موارد قابل رصد بود. اینستاگرام به خودی خود چنین ابزاری ندارد اما می توانید با برنامه های جانبی مثل instafollow چنین مواردی را به دست بیاورید که البته یک ابزار غیر رسمی است.کم کم آثار فیس بوکی شدن اینستاگرام بیشتر به چشم می آید و این بار نیز شاهد اضافه شدن قابلیت پایش دنبال کننده های صفحات تجاری برای صاحبان آن هستیم.همانطور که می بینید قرار است چنین امکانی برای صفحات تجاری فراهم شود. علاوه بر این ابزار پایش میزان تاثیرگزاری هر پست نیز وجود خواهد داشت. امکان مناسب زمان بندی پست های مختلف نیز وجود دارد که مطمئنا با استقبال مواجه خواهد شد. البته اگر دقت کنید این اسکرین شات مربوط به بازه ای است که هنوز رابط کاربری اینستاگرام به روز نشده بود و احتمالا این Insights در چند ماه آتی ارایه خواهد شد.نظر شما درباره امکانات جدید اینستاگرام برای صفحات تجاری چیست؟ منبع: ترنجی
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر