در حال خواندن
افزایش تعرفه سبب ترافیک پستی شد
0

به گفته مدیرعامل شرکت پست، از ۲ سال گذشته با افزایش تعرفه‌ پستی ترافیک شبکه بیشتر شده و کیفیت خدمات پستی نیز بهبود یافته است.
به گزارش خبرگزاری فارس – تعرفه‌های شرکت پست یک بار در فروردین ۹۰ به میزان ۴۰ درصد و بار دیگر در آذر ۹۱ به میزان ۳۰ درصد افزایش یافت.
برای سال ۹۲ نیز شرکت پست خود را برای ارایه پیشنهاد افزایش تعرفه‌ای حدود ۱۲درصد آماده می‌کند.
پس از این افزایش تعرفه‌ها در بخش پستی، مدیرعامل شرکت پست معتقد است: با افزایش تعرفه‌ شاهد افزایش ترافیک پستی و بهبود کیفیت در خدمات پستی بوده‌ایم.
محمد حسن کرباسیان، مدیرعامل شرکت پست در این باره گفت: همواره پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که با رشد فناوری و روی کار آمدن وسایل جدید ارتباطی از علاقه مردم به پست کاسته شود، اما از ۲ سال گذشته و با افزایش تعرفه‌ها در شرکت پست شاهد افزایش ترافیک شبکه بوده‌ایم و این تغییر به ما نشان داد، اگر مردم رشد و توسعه بیشتری در شبکه پستی ببینند، بیشتر به پست رجوع خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت پست افزود: از سوی دیگر پس از منطقی‌تر شدن تعرفه‌های پستی، انصافاً در شاخص‌های کیفیت رشد خوبی داشته‌ایم و سرعت در شبکه پستی بسیار افزایش یافته است.
وی ادامه داد: شرکت پست همچنین در بحث دولت الکترونیک پیشرفت خوبی داشته است و اکنون بسیاری از اطلاعات مورد نیاز مشتریان از طریق سایت شرکت به مشتریان ارایه می‌شود؛ به گونه‌ای که روزانه ۷۰ هزار نفر برای اطلاع از خدمات الکترونیک شرکت پست به پورتال این شرکت سر می‌زنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر