مدیرعامل همراه اول در خصوص تغییر نرخ پیامک انبوه که اخیرا صحبتهایی از افزایش آن مطرح شد گفت: افزایش نرخ پیامکهای انبوه تنها یک پیشنهاد بود که اعمال نشد اما قطعا یکی از راهکارهای ایجاد محدودیت در راستای رضایت مشترکان، اصلاح نرخ این بخش است.
نود آی سی تی – وحید صدوقی درباره افزایش نرخ پیامکهای انبوه که ظاهرا نامه آن نیز به شش پیمانکار سرویسدهنده خدمات پیامک انبوه ارسال و بعدا منتفی شد، افزود: ما تنها پیشنهاد دادیم اما در حال حاضر نرخ آنها مشخص و تغییری نکرده است.
وی درباره دلیل این موضوع نیز گفت: درخواست خود را به رگولاتوری به منظور اصلاح نرخ فرستادهایم چراکه به دلیل نرخ پایین پیامکهای انبوه، درخواست استفاده از این سرویس بسیار زیاد است و این موضوع برای مشترکان ما آزاردهنده شده است.
وی درباره اختلالات بیسابقه پیامکهای انبوه همراه اول در یکی دو ماه اخیر گفت: ما در سامانه نوعی محدودیت ایجاد کردیم زیرا در حالت عادی، روزانه نزدیک به ۲۰۰-۳۰۰ میلیون پیامک انبوه از طریق سامانه ارسال میشد که این برای مشترکان خوشایند نبود.
مدیرعامل همراه اول گفت: شاهد بودیم شرکتهایی که ارایه خدمات این حوزه را به عهده داشتند، همهنوع پیامکی اعم از تبلیغاتی، خبری، بانکی و غیره را ارسال میکردند در حالی که هیچ اولویتبندی وجود نداشت؛ اما در حال حاضر با اولویتی که برای بخشهای مختلف گذاشتیم، نوعی تفکیک بین پیامکهای بهعنوان مثال خبری از دیگر بخشها صورت گرفته است و پیام خبرگزاریها در اولویت است.
به گزارش تسنیم، صدوقی در خصوص اینکه این اولویتها بر چه اساس سنجیده میشود تا محدودیتها بهدرستی اعمال شود، گفت: اولویتها در حال تدوین است اما قطعا اصلاح نرخ پیامکهای انبوه یکی از راهکارهای اصلی برای اعمال مدیریت و بهنوعی محدودیت برای کسانی است که از ارزان بودن خدمات این بخش، نهایت استفاده را میکنند.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر