در حال خواندن
اختلال‌ شبکه موبایل، آبان‌ماه پایان می‌یابد
0

معمولا یک ماه تا یک ماه و نیم تا دوران پایلوت نسل ۳ توسط اپراتورها سپری می‌شود و با رسیدن شاخص‌های فنی به سطح استاندارد، اختلال‌ها پایان می‌یابد.

خبرگزاری فارس- علی‌اصغر عمیدیان، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در پاسخ به سوالی درباره اختلالات اخیر شبکه تلفن همراه گفت: در موافقت‌نامه نسل ۳ یکسری شاخص‌های فنی وجود دارد که آن شاخص‌ها باید احصاء شود.رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیح داد: به دلیل نصب و راه‌اندازی، یکسری اختلالات در شبکه ایجاد شده که از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شبکه باید آپدیت شود. وی گفت: تا زمانی که شاخص‌های فنی که در پیوست موافقت‌نامه دیده شده احصا نشود نمی‌توانیم پروانه نسل ۳ را صادر کنیم که پس از آن اپراتور بتواند به عموم سرویس ارایه کند. عمیدیان خاطرنشان کرد: همراه اول در حال گذراندن دوران پایلوت است و در استانهایی که پایلوت در حال انجام است رگولاتوری نیز پارامترهای فنی را تست و ارزیابی می‌کند. رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی زمانی برای پایان دوره پایلوت و رسیدن به سطح مطلوب سرویس وجود دارد گفت: معمولا یک ماه تا یک ماه و نیم زمان لازم است تا شاخص‌های فنی به حد استاندارد و مطلوب برسد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر