شرکت شاتل همواره به شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت به دلایل بسیار متعدد و متنوعی اعتراض داشته و دارد.
نود آی سی تی – در واقع این شرکت به تنهایی بیش از تمام شرکتهای اینترنتی کشور نسبت به وضعیت رابطه خود با این دو شرکت معترض است.جالب توجه آنکه مخابراتیها و زیرساختیها هم گویی بنایی برای پاسخ به مسایل مطرح شده از سوی این شرکت را ندارند. نکته جالبتر آنکه با وجود سالها اعتراض هیچ پرونده و شکایتی نیز در جایی ثبت یا به سرانجامی نرسیده است یا اگر هم رسیده اطلاعات جامعی از صحت و سقم اتهامات مذکور در دست نیست.اما در جدیدترین و آخرین نمونه انتقادات این شرکت که به شکلی یکسویه و مستمر در برخی خبرگزاریها منتشر میشود، مدیر عامل این شرکت گفته: “باید موضوع تامین اینترنت و اینترانت شرکت زیرساخت برطرف شود؛ هم اکنون وضعیت زیرساخت فاجعه است و به عنوان یک سرویسدهنده نمیتوانیم از زیرساخت، اینترنت و اینترانت بگیریم زیرا سرویس ندارد.”در این خصوص شرکت ارتباطات زیرساخت به اتهامات قابل توجه متعددی مواجه شده است. فاجعه بودن وضعیت زیرساخت کشور نخستین مورد است. اگرچه مقصود از فاجعه در زیرساخت تشریح نشده اما در دومین اتهام مطروحه آمده است زیرساخت اینترنت و اینترانتی برای ارایه به مشتریهای خود ندارد!این موضوع قطعا برای رسانهها جالب خواهد بود که بدانند، آیا واقعا زیرساخت در وضعیت بحرانی و فاجعه قرار داشته و آیا این شرکت مادر تخصصی، احتمالا به علت مشکلات توسعهنیافتگی در وضعیتی به سر میبرد که حتی قادر به ارایه اینترنت و اینترانت به مشترکان خود نیز نیست؟در هر صورت به نظر میرسد زیرساخت روزی و در جایی باید به شکل شفاف پاسخگوی اتهامات فعلی و قبلی این شرکت مبنی بر عدم ارایه تخفیفهای اینترنتی باشد. منبع: موبنا
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر