به گفته نائب رییس پیشین کانون سراسری پیشخوان دولت با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT سابقه مدیریت دفاتر پیشخوان را نیز به عهده داشته می توان امیدوار بود که کیفیت و سرعت انجام کار نسبت به گذشته افزایش یابد.
نود آی سی تی – ظهیر طیب با بیان اینکه در کلیات واگذاری مدیریت و نظارت بر دفاتر بخش خصوصی به شرکت خدمات اول TCT بوده است گفت: اینکه اپراتورهای تلفن همراه به سمت کاهش هزینه ها و مدیریت بهتر شبکه توزیع و پشتیبانی خود باشند موضوعی است که در دنیا اتفاق افتاده و با توجه به خصوصی شدن مخابرات و همراه اول به هیچ وجه این اتفاق دور از انتظار نبود.
وی افزود: امیدواریم همراه اول همزمان با به کارگیری تجربیات جهانی برای مدیریت بهتر مجموعه های خود راهکاری نیز در قالب ایجاد تعاونی های دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور مد نظر داشته باشد تا از این طریق بتوان سرعت و کیفیت ارایه خدمات را افزایش داد.
وی با بیان اینکه یک نگرانی وجود دارد که مدیران شرکت خدمات اول TCT با توجه به اینکه خود نیز در بخش هایی همکار دفاتر محسوب می شوند مشکلاتی برای دفاتر ایجاد شود گفت: البته با شناختی که از نحوه مدیریت قدیر کاشانی وجود دارد این موضوع بعید به نظر می رسد چرا که ایشان دقیقا با مشکلات این بخش به صورت کامل آشنایی دارند.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر