به گفته عضو سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران، تا پارسال مشکل تامین پهنای باند و تحویل ظرفیت را داشتیم اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده و تحویل ظرفیت به روز انجام می شود.
نود آی سی تی – یوسفیزاده در اولین همایش جایزه کیفیت
AQA گفت: بعضی از شرکتها که
هم PAP هستند و هم
ISDP پهنای باند
ارزانی که از زیرساخت میگیرند را فقط در زیرمجموعه PAP
خود تزریق میکنند.
وی در خصوص اینکه هنوز با زیرساخت بر سر
تامین STM1 و افزایش آن
مشکل دارید یا خیر، افزود: از روز اول مشکلی با زیرساخت بر سر تامین STM1 مشکلی نداشتیم
و هر STM1 155 مگ را همان ۱۵۵ مگ تحویل میگیریم؛ مشکل ما سر محتوایی است که تحویل می دهیم
و در حال حاضر توقع مان این است که زیرساخت از آن حمایت کند که با پیگیری هایی که انجام
می دهیم امیدواریم مشکل مان حل شود.
مدیرعامل آسیاتک درباره اظهارات برخی از
نمایندههای شرکت های ISP که معتقدند “شرکت های PAP
که هم ISP هستند و هم ISDP براساس مصوبه ۱۸۱ پهنای باند را ارزان تر از شرکت های ISP دریافت می
کنند و این خلاف بازار رقابتی است”، گفت: پهنای باندی که شرکت های PAP براساس مصوبه
۱۸۱ ارزانتر دریافت می کنند؛ برای پورت های PAP
است و آن قسمتی که برای ISDP
استفاده میکنیم در شرایط برابر با شرکت های ISDP است.
یوسفیزاده عنوان کرد: این بی انصافی شرکت
های ISDP بود که بدون
آنکه قانون این مصوبه را بدانند و شرکت های PAP
که توسعه ملی انجام می دهند؛ نه یک کار محلی و صرفا درآمدزا را با اعتراض
خود زیر سوال ببرند.
وی درباره اینکه هنوز هم مخابرات در برخی
از استان ها برای شرکت ها مشکل ایجاد می کند یا خیر گفت: برخورد مخابرات استانی متفاوت
است و برخی از استان ها همچنان با شرکت های PAP
تعامل خوبی ندارند و تنها راهی که ما برای حل این مشکل داریم تعامل برای
حل مسأله است.
عضو سازمان نظام صنفی استان تهران شرایط
در نظر گرفته شده در پروانه جدید شرکت های PAP
از سوی رگولاتوری را براساس اصول حاکم بر پروانه که شرکت ها ی PAP امضا و ارسال
کردند، دانست و گفت: این اصول تا به امروز تغییری نکرده و چیز جدیدی از اصول حاکم بر
پروانه که قبلا به نتیجه رسیده بود، به آن اضافه نشده است.
او افزود: رگولاتوری اعلام کرده تصویب پروانه
شرکت های PAP به زمان بیشتری
نیاز دارد و به احتمال زیاد پروانه ها تا پایان شهریور ماه نهایی و به شرکت ها اعطا
می شود.
وی گفت: در این سال ها شرکت های فعال در
این حوزه به نوعی با عملکرد جزیره ای توانستند به این سطح از توسعه برسند بنابراین
وقت آن است که هوشمندانه حرکت کنیم و ارتباط و تعامل خود را هرروز با مراکز مخابراتی
حتی کوچکترین مرکز مخابراتی کشور بیشتر کنیم تا بتوانیم همراه با توسعه، جایگاه خوبی
در این صنعت داشته باشیم.
ارسال یک نظر