در صورتی که از اپراتور دارنده پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شکایتی دارید پس از ثبت شکایت در سایت سازمان، موضوع به اپراتور منعکس میشود.
ایسنا – یکی از اهداف مهم این طرح تسهیل و تسریع
در احقاق حقوق کاربران حوزه ICT و جلوگیری از سردرگمی آنها است و این سامانه بر اساس اطلاعات اولیه ثبت
شده توسط کاربر و وظایف قانونی هر دستگاه، کاربر را به مبدا اصلی رسیدگی کننده به شکایت
هدایت خواهد کرد.
مراحل ثبت و پیگیری شکایت در این سامانه به شرح
ذیل است:
۱- در صورتی که از
اپراتور دارنده پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شکایتی دارید پس
از ثبت شکایت در سایت سازمان، موضوع از طریق سایت سازمان با آدرس cra.ir به اپراتور منعکس میشود و در
صورتی که بعد از گذشت ۱۴ روز با ورود کدپیگیری در همین سامانه، پاسخی از اپراتور دریافت
نشد و یا حداکثر ظرف مدت ۳ روز از پاسخ نهایی در خواست تجدید نظر داده شود، شکایت برای
رسیدگی به واحد تخصصی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ارجاع داده می شود.
۲- شما همواره می
توانید با وارد کردن کد پیگیری خود در قسمت پیگیری شکایت این سامانه نسبت به آگاهی
از نتیجه شکایت خود اقدام کنید.
متقاضیان میتوانند از طریق سایت رگولاتوری به آدرس
cra.ir به سامانه
رسیدگی به شکایات دسترسی داشته باشند.
ارسال یک نظر