در حال خواندن
مزاحمت تلفنی بیشترین آمار شکایت از ایرانسل
10

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که بیش‌ترین میزان شکایات مردم از اپراتور همراه اول در رابطه با بحث پوشش است و از اپراتور‌ دوم تلفن همراه بیشترین میزان شکایات موضوع مزاحمت‌های تلفنی بود.
نود آی سی تی – غلامرضا داداش‌زاده با بیان این مطلب گفت: یکی از مباحث مهم بحث احراز هویت سیم‌کارت‌های ایرانسل است که به همین دلیل بیشترین موارد شکایت از این اپراتور آمار زیاد مزاحمان تلفنی در این نوع سیم‌کارت‌ها عنوان شده که این احراز هویت به سختی انجام می‌شود.
داداش‌زاده افزود: یکی‌ دیگر از موضوعات مهم این بحث است که اپراتور اول تلفن همراه سامانه‌ 17 رقمی را برای پیگیری شکایات مردم ایجاد کرده است. متاسفانه ایرانسل هنوز سامانه‌ 17 رقمی را برای پیگیری شکایات مردم ایجاد نکرده است که باید این موضوع انجام شود.
منبع: ایسنا
 
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۱-۲۶ در ۰۸:۱۱

    این چه وضعیه با یه خط ایرانسل دارن آبرو یه دختر و خانوادش میبرن، مثلا شکایت کردیم کی میخوان بررسی کنن وقتی دیگه آبروی نمونده . متاسفم برای کشورمون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۱ در ۱۰:۱۷

    یک مشت انسان پست و نا لایق مسولیت ومدیریت ایرنسل را به عهده دارند و فقط به فکر جیب خودشان هستند و به جیزی که فکر نمیکنند حق و حقوق مردم. و به شکایات از مزاحمین تلفنی هیج توجه ای ندارند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۵ در ۱۰:۱۴

    الان ایرانسل برای یک عده ی محدود لاابالی اسباب آبرروریزی و حتاکی برای بقیه افراد جامعه .که اصلا قابل ‍‍‍‍پیگیری نیست اگر هم هست دسترسی به آن دشوار است

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۹ در ۱۱:۵۶

    بعد از مدتی خط ایرانسل و روشن کردم چند ساعتی کار کرد بعد تماس میگیرم میگن خط سلب شده .. این همه پول دادم واسه خریدن خط بعد دوباره خط سلب میشه به ایرانسل خوب درآمدی دارین به خدا اونم از وضع مزاحما که هر عمله ی باعث مزاحمت میشه .. رسیدگی نمی تونین کنین کمتر تبلیغ کنین همش دنبال منافع خودتون هستین

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۲۳ در ۰۹:۱۰

    واقا متاسفم اول برای خودم ک ایرانسل گرفتم بعدم واسه ایرانسل ک انقد مدیریت بحرانش صفره و…

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۲۹ در ۰۲:۰۹

    واقعا چطور ایرانسل مشخصات کامل مشتری رو در اختیار افراد قرار میده طوری که اگر طرف از من شکایتی دار ه یا مشکلی بره شکایت کنه. نه اینکه یه مدت خط رو بده رد یابی بدون اجازه.!!!!! یعنی هر جا که بودم می فهمید ادرس رو. بعد یه مدت دیکه هم اسم و ادرس و کد پستی و. شماره منزل … به من ارسال کرد که پیدات کردم. که خیلی ترسیدم. متاسفم بری رانت بازی ایرانسل. واقعا چه افرادی می تونن به راحتی مشخصات مشتری رو بگیرن؟؟؟؟؟؟ این جرم نیست برای ایرانسل. دیگه چه اعتمادی میشه کرد؟ کجا شکایت کنم که به راحتی مشخصاتم دست افراد دیگست که نفوذ و قدرتشون می نازن؟ این افراد کی ان؟ چه نفوذی دارن ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۲۴ در ۰۹:۱۹

    واقعا همین طوره من دیگه همراه اولمو میخوام روشن میکنم ایرانسلم میدم مسدودکنن ک بعدچند وقت به یه دیگه نفروشنش…

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۱۴ در ۰۹:۱۴

    من هم یک مزاحم تلفنی دارم که تمام ریز مکالماتمو میتونه پرینت بگیره!!! و هر روز هم تهدید میکنه و فحاشی.اینقد اذیت کرده که خطو خاموش کردم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۰ در ۰۹:۳۳

    بنام خدای متعال
    تقاضای تظلم خواهی نسبت به ظلم شرکت ایرانسل
    احتراما – اینجانب سیدرضا علوی زاده صاحب خط دائمی ۰۹۳۹۱۹۰۸۹۸۸ بمنظور استفاده از خدمات رومینگ شرکت ایرانسل در کربلا در تاریخ ۱۹/۹/۱۳۹۲ مبلغ هشت میلیون ریال به حساب خدمات ارتباطی ایرانسل به صورت سپرده واریز نمودم، از قبل ضمن ارسال ایمیل جویای نسبت به بازگرداندن این مبلغ شدم که اعلام داشتند از دفاتر خدماتی ما مبلغ سپرده قابل برگشت است. به جهت هزینه بالای تماس از خط ایرانسل و رومینگ استفاده نکرده ام از ۱۹/۹/۱۳۹۲ تا امروز ۲۰/۱۱/۱۳۹۲ با ارسال مدارک و …. چندین و چندین بار پیگیری برای دریافت سپرده داشته ام موفق نشده ام . چرا باید هر روز دست آویز این اپراتور و آن اپراتور و تماس های این افراد باشم؟ چرا پولی را که دریافت کرده‌اید به صورت راحت و ساده به مشترک پرداخت نمی کنید. با تشکر . سیدرضا علوی زاده

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۲۳ در ۰۲:۲۹

    سلام من یه دخترم با یه خانواده که خیلی متعصب هستند یک نفر باخط ایرانسل از طریق واتس آپ به من پیام میده ومزاحمت ایجاد میکنه وتمام مشخصات منو میدونی چند روز تمرکز فکری ندارم دچار استرس شدم اگه برادرم بفهمه…. راهنماییم کنید

ارسال یک نظر