محبوبیت
بازدید
مرتب سازی بر اساس

فیس‌بوک، در سرازیری سقوط

نویسنده:  مهدی مقدم۱۳۹۶-۱۰-۲۳
بهترین ها
بازدید
مرتب سازی بر اساس
 
1
مصرف برق را با عضویت در “با انرژی” کاهش دهید و جایزه بگیرید
 
2
پویش با انرژی راه حلی برای کنترل ناترازی انرژی
 
3
رگولاتوری منتشر کرد: بالاترین میزان پوشش اینترنت و ارتباطات موبایل در اختیار همراه اول ماند
 
4
تعرفه اینترنت تعدیل نشود، می‌بازیم/آقای مسوول؛ مردم طالب۵G هستند!
 
5
رتبه جهانی تعرفه اینترنت ایران پس از افزایش تعرفه ها
 
6
فناوری MEC تنها توسط اپراتور اول در کشور ارایه می شود
 
7
آیا آموزش بازی‌سازی به نوجوانان اشتباه است؟
 
8
خودروی متصل گامی در جهت هوشمندسازی کشور
 
9
کاربردهای ۵G در کنترل هوشمند مصرف انرژی
 
10
سرمایه گذاری همراه اول در دیجی کالا مطابق ترند جهانی
بهترین ها
با فیلتر دیگر تلاش کنید
اخرین مقالات
 
بررسی وضعیت کشورهای پیشرفته، منطقه و ایران در برخورداری از فناوری ۵G و چشم انداز آینده
 
آخرین خبرهای پزشکیان از رفع فیلترینگ
 
کلاهبرداری به نام یک فوتبالیست در اینستاگرام
 
چطور گوشی سرقتی را پیدا کنیم؟
 
بررسی ابعاد مختلف فنی، اقتصادی و اجتماعی شبکه‌های ۵G و ۵G مستقل
در حال خواندن
فیس‌بوک، در سرازیری سقوط
0

سهام فیس‌بوک در پایان معاملات روز جمع ۴درصد سقوط کرد؛ علت این کاهش آن است که پنج‌شنبه شب اعلام کرد تغییرات بزرگی در خبر رسانی ایجاد می‌کند تا وقت کمتری بگیرد.

پس از این که فیس‌بوک پنج‌شنبه شب اعلام کرد تغییرات بزرگی در نحوه خبر رسانی خود ایجاد می‌کند تا وقت کمتری از مخاطبان بگیرد، روز جمعه ازرش سهام آن ۴ درصد سقوط کرد. سهام این شرکت در لحظه باز شدن بازارها در روز جمعه،  ۶.۱ درصد سقوط کرد.

مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی ارشد فیس بوک، اعلام کرد که نیوز فید، یکی از مهمترین قسمت‌های فیس‌بوک که در آن تبلیغات انجام می‌شود، از این پس به جای ترجیح دادن مفاد مرتبط، شروع به اولویت دادن به تعاملات با معنی اجتماعی خواهد کرد. زاکربرگ گفت این می‌تواند به معنای آن باشد که کاربران وقت کمتری را در شبکه‌های اجتماعی سپری خواهند کرد.

کاربران همچنین پست‌های کمتری را از منتشرکنندگان تبلیغات و صاحبان تجارت خواهند دید. سرمایه‌گذاران نگران هستند که این تصمیم باعث آسیب دیدن ساختار تبلیغات در فیس‌بوک شود.

زاکربرگ تا همین حالا درگیر مدیریت کردن تاثیرات و بازخوردهای منفی اتفاق سال گذشته است که در آن روس‌ها تلاش کرده بودند با خرید تبلیغات و جاگذاری و ارتقای داستان‌های خبری تقلبی، در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تاثیر بگذارند. زاکربرگ، پس از این که در ابتدا فورا این نگرانی‌ها را رد کرد، بعدا اعتراف کرد که اشتباه می‌کرده است. در نهایت فیس‌بوک اعلام کرد که ۱۲۰ میلیون نفر تبلیغات خریداری شده توسط روس‌ها را در این پلت‌فرم مشاهده کرده‌اند.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر

Top Five
بازدید
مرتب سازی بر اساس
 
1
مشکل همراه بانک ملت را چگونه حل کنیم
 
2
تعرفه مکالمه همراه اول از ۱۱ شب تا ۷ صبح رایگان شد
 
3
آموزش پاک کردن عکس های گوشی به طور دایمی و بدون شانس بازگشت
 
4
فیلترشکن سایفون رفع فیلتر شد
 
5
روش دریافت یک ماه مکالمه نامحدود رایگان برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی همراه اول