در حال خواندن
درآمد همراه اول امسال به ۸ هزار میلیارد تومان رسید
0

به گفته رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، درآمد همراه اول امسال به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
نود آی سی تی – مسعود مهردادی با اشاره به بهبود و ارتقای شبکه‌های ارتباطات سیار گفت: امسال ۸ هزار میلیارد تومان درآمد از محل فروش کارت شارژ، سیم‌کارت و دیتا از شبکه ارتباطات سیار عاید کشور می‌شود.
رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات کشور در خصوص استانداردهای جهانی افزود: نرم جهانی استاندارد خیلی خوب است و کشور ما در حال حاضر به ۱۱۴ درصد ضریب نفوذ تلفن همراه رسیده است.
وی بیان کرد: سهم ما سهم مناسبی است و هدف این است که مشترکان فعال در کشور را افزایش دهیم.
مهردادی گفت: امیدواریم بتوانیم فاصله سیم‌کارت‌های فروخته شده و سیم‌کارت‌های فعال را کم کنیم و سیم‌کارت جدید دانشجویی از سال ۹۲ در سطح کشور واگذار شود که به زودی نحوه توزیع آن اعلام می‌شود.
وی در خصوص اهداف شرکت ارتباطات سیار در سطح کشور در ترسیم برنامه مدون آن گفت: توسعه خدمات ارزش افزوده، افزایش دیتا، فراهم کردن بسترهای فنی و حقوقی توسعه شبکه‌ و خدمات دیتا را برای مشترکان‌مان در برنامه داریم.
وی با اشاره به همراه اول در استان‌های شمالی کشور در ایام نوروز و حجم ترافیک سنگین آن گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است به نحوی که برای کاهش حجم ترافیک سنگین تلفن‌های همراه در استان‌های شمالی کشور بتوانیم به صورت مقطعی خلاءها را در سطح این استان‌ها پوشش دهیم.
به گزارش ایسنا، وی گفت: ارتباطات سیار هدفش این است که در بازار جایگاه خودش را ارتقاء ببخشد و نسبت به رقبای خودش جایگاه مناسب‌تری داشته است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر