مدیر روابط عمومی اپراتور دوم تاکید کرد: در حال حاضر ایرانسل هیچ برنامهای برای تغییر تعرفههای خدماتی خود ندارد.
آرش کریمبیگی در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: از ابتدای عرضه سیمکارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل به بازار، مشترکین این اپراتور هرگز هیچ هزینه اضافهای، تحت عنوان هزینه جابجایی و یا تماس بین شهری پرداخت نکردهاند و تعرفه خدمات ایرانسل از ابتدا فلت بوده و تماس از هر نقطه کشور به هر نقطه دیگر از کشور، هزینه مضاعفی برای مشترکین ایرانسل به همراه نداشته است.وی ادامه داد: در حال حاضر نیز نه تنها برای افزایش تعرفهها برنامهای نداریم، بلکه با عرضهی طرحهای تعرفهای متنوع نظیر بستههایی ترکیبی مکالمه، پیامک و دیتا، تلاش کردهایم تا هزینههای ارتباطی را در سبد خانوار کاهش دهیم.کریم بیگی همچنین عنوان کرد: علاوه بر این به تازگی ایرانسل با عرضهی خدمات جزیره هوشمند امکانی را برای مشترکان خود فراهم کرده تا بتوانند تا ۸۰ درصد، هزینه مکالمات خود را کاهش دهند.به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل، مشترکین این شبکه، برای استفاده از تخفیفهای هوشمند کافیست با شماره گیری کد دستوری *۱۳۵*۱# ، به صورت رایگان به عضویت این سرویس در مناطق تحت پوشش سرویس درآیند و محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام میشود، بنابراین در ساعات و مکانهای مختلف، منتظر تخفیفهای مختلف و هوشمندی تا ۸۰ درصد تعرفههای پایه به مشترکین تعلق میگیرد. همچنین مشترکین با انتخاب یکی از بستههای افزایشی روزانه، هفتگی و یا ماهیانه مکالمه ایرانسل مشترکان اپراتور دوم میتوانند از ۱۹ درصد تخفیف در مکالمههای خود بهره مند شوند.
منتشر شده در
نظرات
ارسال یک نظر