نود فناوری-محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به تخلف یکی از رانندگان اسنپ در اینستاگرام خود نوشت:خبر مربوط به آزار مسافر یکی از سرویسدهندگان تاکسی آنلاین تاسفبرانگیز است. طبیعتا تا مشخصشدن وضعیت پرونده، قضاوت دربارهی جزییات آن صحیح نیست. اما نکتهی مهم این است که کسبوکارهای نوپای این عرصه فرصت مناسبی برای بهبود فضای نامناسب حمل ونقل شهری دارند. استقبال مردم از این خدمات هم نشاندهندهی فضای مساعد رشد این کسبوکارهای آنلاین است. اما در این مسیر رشد، مراقبت شرکتها از اعتماد کاربران و محافظت از اطلاعات شخصی آنان ضروری است. مردم به کسبوکارهای نوپا اعتماد دارند و با اطمینان از خدمات آنها استفاده میکنند؛ لذا حفاظت از این سرمایهی اعتماد عمومی و لحاظ کردن روال های قانونی برای به خدمت گرفتن افراد مناسب و ایجاد فضای امن برای سفرهای شهری باید به اولویت تبدیل شود.وی همچنین در ادامه به کسبوکارهای اینترنتی توصیه کرد که برای تبدیلشدن به الگویی مورد اعتماد، باید احتمال خطا را به حداقل برسانند.کسب وکارهای نوپای ایرانی اگر میخواهند به الگویی از خدمات مناسب تبدیل شوند، باید ضریب و احتمال خطا را به حداقل برسانند و تجربهی اتفاقات نامناسب و اشتباهات سرویسهای مشابه در دیگر کشورها را مد نظر داشته باشند.
ارسال یک نظر